Přihlaste se k odběru newsletteru

Přihlaste se k odběru newsletteru Stellantis Communications a budete dostávat aktuální informace o všech novinkách

03 dub 2017

Výkon a spotřeba paliva: Alfa Romeo Stelvio se dvěma novými motory

Dnes showroomy Alfy Romeo zahájily objednávky na fantastické Stelvio – první SUV italské značky – vybavené vznětovým přeplňovaným motorem 2.2 o výkonu 180 k v kombinaci s automatickou osmistupňovou převodovkou a pohonem zadních kol. Jedná se o první motorizaci v řadě Stelvia, která je kombinovaná s pohonem zadních kol, což je řešení zaručující špičkovou úroveň výkonu, zábavy a vzrušující jízdní vlastnosti.

Výkon a spotřeba paliva:  Alfa Romeo Stelvio se dvěma novými motory

 

  • Vregionu EMEA lze nyní objednávat Stelvio se vznětovým motorem 2.2 o výkonu 180 k ve spojení s automatickou osmistupňovou převodovkou a pohonem zadních kol. Tato verze poskytuje vzrušující zážitek z jízdy ve skutečném a nefalšovaném duchu Alfy Romeo.
  • Nový motor poskytuje vynikající účinnost a spotřebu paliva s emisemi CO2 pouhých 124 g/km.
  • Na některých trzích se představí zážehový přeplňovaný motor 2.0 o výkonu 200 k kombinovaný s automatickou osmistupňovou převodovkou a pohonem všech kol Q4.

 

Dnes showroomy Alfy Romeo zahájily objednávky na fantastické Stelvio - první SUV italské značky - vybavené vznětovým přeplňovaným motorem 2.2 o výkonu 180 k v kombinaci s automatickou osmistupňovou převodovkou a pohonem zadních kol. Jedná se o první motorizaci v řadě Stelvia, která je kombinovaná s pohonem zadních kol, což je řešení zaručující špičkovou úroveň výkonu, zábavy a vzrušující jízdní vlastnosti. Současně zůstává věrná původním tradicím legendární Alfy Romeo. Tato verze dokonale zapadá do rodiny Stelvio a je navržena pro nadšence ryzí sportovní jízdy a adrenalinu, a to díky tradičnímu pohonu zadních kol bez ztráty účinnosti ve smyslu spotřeby paliva a emisí CO2: v kombinovaném provozu dosahují hodnoty 4,7 l/100 km a 124 g/km.

Jedním z klíčových faktorů této jedinečné směsi originálního potěšení z jízdy a nízké spotřeby paliva a emisí je nízká hmotnost: tato verze Stelvia je z hlediska hmotnosti jednou z nejlepších ve třídě, váží pouhých 1604 kg.

Na vybraných trzích se objeví rovněž zážehový přeplňovaný motor 2.0 o výkonu 200 k kombinovaný s automatickou osmistupňovou převodovkou a pohonem všech kol Q4.

 

Stelvio získalo další pohonné jednotky, které přestavují to nejlepší z technologií skupiny FCA. Tyto motory rozšiřují novou generaci celohliníkových motorů, které jsou vyráběné v továrně Termoli (zážehové) a Pratola Serra (vznětové) v prostorách vyhrazených pro produkci motorů Alfa Romeo. Motory se zde vyrábějí za využití těch nejmodernějších procesů a metod a řadí se na vrchol své třídy ve smyslu výkonu a spotřeby paliva. Pro novou Alfu Romeo, první SUV v historii značky s více než stoletou tradicí, nemohlo být zvoleno nic menšího. Alfa Romeo Stelvio poskytuje i těm nejnáročnějším řidičům vzrušující požitek z jízdy, a přitom vyniká pohodlím a všestranností, tedy vlastnostmi typickými pro tuto kategorii vozidel.

 

Dvojice nových motorů rozšiřuje dosavadní řadu Stelvio, která zahrnovala zážehový přeplňovaný motor 2.0 o výkonu 280 k a vznětový agregát 2.2 o výkonu 210 k, oba spojené s automatickou osmistupňovou převodovkou a pohonem všech kol Q4. Bez ohledu na zvolený motor Alfa Romeo Stelvio proměňuje každodenní jízdu do jedinečného vzrušujícího zážitku, ať už jedete sami nebo ve společnosti přátel či rodiny, a to díky dokonalé kombinaci potěšení z jízdy, italského stylu a všestrannosti. Tato vzrušující rovnice řadí Alfu Romeo Stelvio spíše mezi nejlepší vozy kombi na trhu.

 

S uvedením dvou nových motorizací se v řadě Stelvio objevují i další dva prvky: luxusní interiér v odstínu Chocolate a sportovní interiér, jež zahrnuje hliníkové prvky, černé obložení, kožený volant a vyhřívaná sportovní kožená sedadla s elektrickým nastavením v šesti směrech s pamětí na místě řidiče.

 

Vznětový přeplňovaný motor 2.2 180 k

Vznětový přeplňovaný motor 2.2 o výkonu 180 k (nejvyšší točivý moment 450 Nm při 1750 ot./min) je prvním celohliníkovým vznětovým motorem značky a řadí se do nové generace pohonných jednotek Alfy Romeo. Řadový čtyřválec využívá poslední generaci vstřikování paliva MultiJet se strategií Injection Rate Shaping (IRS) a vstřikovacím tlakem 2000 bar. Elektricky ovládané turbodmychadlo s variabilní geometrií nabízí nejmodernější mechaniku a minimalizuje odezvu a současně zaručuje výhody ve smyslu účinnosti. Mimořádné potěšení z jízdy a úroveň komfortu jsou zaručené použitím vyvažovacího hřídele. Inovací na trhu je senzor rychlosti turbodmychadla. Výkony jsou ohromující: s automatickou osmistupňovou převodovkou a pohonem zadních kol dosahuje Stelvio 2.2 o výkonu 180 k nejvyšší rychlosti 210 km/h a z 0 na 100 km/h zrychlí za 7,6 sekundy.

 

Zážehový přeplňovaný motor 2.0 o výkonu 200 k

Zážehový přeplňovaný motor 2.0 o výkonu 200 k je čtyřválcové konstrukce a postaven je kompletně z hliníku. Tato motorizace je kombinovaná s hnacím hřídelem z uhlíkového kompozitu, automatickou osmistupňovou převodovkou a pohonem všech kol Q4. Kromě elektrohydraulického variabilního časování ventilů MultiAir je osobitým prvkem tohoto motoru turbodmychadlo „2 v 1" a přímý vstřik paliva s tlakem 2000 bar, což vede k mimořádně rychlé odezvě v celém spektru otáček a prvotřídní spotřebě paliva.

Alfa Romeo se zážehovým motorem 2.0 o výkonu 200 k (nejvyšší točivý moment 330 Nm při 1750 ot./min) dosahuje nejvyšší rychlosti 215 km/h a z 0 na 100 km/h zrychlí za 7,2 sekundy.

 

Turín, 3. dubna 2017

 

Přihlaste se k odběru newsletteru.

PŘIHLASTE SE NYNÍ